onsdag den 19. august 2009

Nr. 25

Jeg ville gerne have haft et smadderflot billede til min halvrunde “fødselsdag”: billede nr. 25, men jeg har ikke rigtigt fået taget et smadderflot billede i dag. Dog kan jeg godt lide den serie billeder, som jeg tog af Sara i weekenden på vores jagttur, så det skal medsarapåjagt

Men billeder af dråber..dem kan jeg ikke rigtigt stå for. Jeg hørte i radionen et eller andet om, at vand var det mest klistrende materiale; altså at det klistrede sammen og derfor var dråber.. eller noget..Disse fra i dag2

Eller jeg kunne have valgt dette billede fra i dag af en “sten-si”? Der bliver repareret veje, lavet nye og gravet grøfter i byen for tiden:1

Som du så kan se vælger jeg ingen, men alle. Vægelsind

2 kommentarer:

Nanna sagde ...

Jeg kan rigtigt godt lide det første billede! (:

Dortheivalo sagde ...

Jeg er også helt vild med de billeder af Sara ude fra fjeldet. Hun ser så sød og tænksom ud, lidt stolt og lidt forlegen. Tak skal du have Nanna.