lørdag den 25. juli 2009

Nr.7

Nu sidder jeg igen hos farmor og er omgivet af alle hendes smukke blomster. Med blomster følger der både humlebier og sommerfugle. På terassen lå der en enlig vinge fra en sommerfugl. Stakkels sommerfugl. Jeg kan ikke beslutte mig for om dagens billede skal være af den enlige vinge, som jeg kunne få et nærbillede af eller om jeg skal vælge den levende sommerfugl i et kærligt favntag med en duftende lavendel? Måske jeg må vælge dem begge! Hvilket ville du have valgt?34

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg ville vælge den hvide sommerfugl, fordi det er nogle flotte detaljer du har fået med!

KH Sara

Dortheivalo sagde ...

Jeg synes også de hvide sommerfugle er flotte, men den brune sommerfuglevinge er nu heller ikke så ringe endda, søde Sara.

Annela sagde ...

Jag skulle inte ha kunnat välja. Jag hade visat båda.

Dortheivalo sagde ...

Jeg kunne heller ikke vælge.